سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره در این استان ۸۷۰ هزار ریال تعیین شده و قصابان بیش از این قیمت، حق فروش ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، داریوش دیودیده،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:همچنین بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش در استان ۷۴۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو ۶۸۰ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۷۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این قیمت‌گذاری‌ها توسط اتحادیه دامداران، قصابان و اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

دیودیده بیان کرد: بر اساس نظارت‌های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان برای قصابانی که گوشت را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی و ارسال خواهند شد.

وی ابراز کرد: با توجه به ۴۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده در واحد‌های مرغداری استان، ۵۰ درصد مرغ مورد نیاز برای ایام نوروز فراهم است.

دیودیده افزود: حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد نیز توسط شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی ذخیره‌سازی شده تا در ایام عید مشکل کمبود مرغ در استان وجود نداشته باشد.

پیش از این بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره ۵۴۰ هزار ریال و بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش ۴۴۰ هزار ریال در این استان تعیین شده بود.

این قیمت‌ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده بود و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می‌کردند و گوشت بره تا مرز بیش از یک میلیون ریال در قصابی‌ها به فروش رسید.

انتهای پیام/غ

تعیین قیمت گوشت

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کاظم
۱۸:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
واقعا" هر روز یک نوعد ماده غذایی را باید از سفره حذف کنیم علی برکت اله