سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲ واحد متخلف دندان سازی در شهرستان مهاباد

۲ واحد متخلف دندان سازی در شهرستان مهاباد پلمب شد.

دکتر سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: به منظور ارائه خدمات ایمن به شهروندان، بازرسین واحد نظارت بر درمان شبکه ۲ واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز و متخلف را پلمب کردند.

وی اظهار داشت: این دو واحد دندانپزشکی بدون مجوز در حال فعالیت بودند و در داخل محل کار خود بر خلاف قوانین و مقررات در مقابل اخذ هزینه اقدام به آموزش دندانسازی می‌کردند و پرونده متخلفین پس از پلمپ محل در اختیار مراجع قضایی و تعزیراتی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: فعالیت این دو مرکز غیر مجاز دخالت در امر درمان محسوب شده و ادامه روند کاری این دو مرکز می‌توانست جان شهروندان را با خطر مواجه سازد.

وی از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و افراد خانواده از مراجعه و دریافت خدمت از مراکز غیر مجاز که هیچ گونه صلاحیت کاری ندارند، خودداری کنند و شهروندان می‌توانند هر گونه موارد تخلف و یا فعالیت مراکز مداخله گر در امر درمان را با شماره تلفن ۴۲۲۲۵۶۵۶ واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مهاباد اطلاع داده تا کارشناسان در اسرع وقت مراتب را پیگیری بازدید نمایند.

انتهای پیام / س خ

پلمب واحد متخلف در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.