فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد در قالب یک کارگاه آموزشی دانش آموزان را با خطرات احتمالی مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال آشنا کردند.

سید کمال حسین پور مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با توجه به روز‌های پایانی سال و فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال، برای آشنایی دانش آموزان با حوادث ناگوار پیش آمده و آموزش و پیشگیری از حوادث احتمالی، کارگاه آموزشی در طی ۲ روز در ۲ مدرسه صلاح الدین ایوبی و خیام با همکاری اداره آموزش و پرورش و حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

وی افزود: هر گونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهار شنبه پایان سال می‌تواند زیان‌های جانی ومالی سنگینی و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

وی اظهار داشت: خانواده‌ها باید با برنامه ریزی صحیح هیجان‌های درونی فرزندان خود را کنترل کنند همکاری والدین اثرات بسیاری در جلوگیری از خطراتی که فرزندان آن‌ها را تهدید می‌کند، خواهد داشت. اگر همه عوامل دست به دست هم دهیم، قطعا می‌توانیم سبب کاهش حوادث دل خراش و غم انگیز چهارشنبه آخر سال شویم.

چهارشنبه آخر سال می‌تواند، به جای آن که برای کهنسالان، والدین و کودکان و مادران باردار و ... وحشتناک باشد، تبدیل به زمانی برای شادی و صله رحم و جشن وسرور شده و خانواده‌ها با فرزندان خود، در مکانی جمع شده و با بیان خاطرات شیرین، بازی‌های هیجان انگیز و به یاد ماندنی، برای نوروز آماده شوند.

انتهای پیام / س خ

دانش آموزان مهاباد با خطرات مواد محترقه آشنا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.