سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه شهر آبی در خرمشهر

پروژه شهر آبی خرمشهر روز دوشنبه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بهره برداری پروژه شهر آبی گفت: با توجه به حضور کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی، تا اواسط فروردین در این نقطه مرزی، اجرای این پروژه ضروری بود.

وی افزود: این پروژه حاصل تلاش و توانمندی جوانان متخصص داخلی و شرکت‌های دانش بنیان است که در مدت ۲ سال به نتیجه رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:این پروژه به خاطر برکتی که در شهر خرمشهر هست می‌تواند با همت تلاشگران عرصه علمی در استان‌هایی که نیاز به آب دارند همچون سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی و استان‌های دیگر گسترش و توسعه یابد.

سردار جعفری افزود: سپاه پاسداران با افتتاح این پروژه اعلام می‌کند نیازمندی آب در هر جا و نقطه‌ای از کشور با رطوبت هوا می‌تواند آب مردم را تامین و مشکل کمبود آب را برطرف کند.

سیدضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نیز در این آیین رفع مشکلات آب و بیکاری در سطح کشور را از اولویت‌های کاری قرارگاه محرومیت زدایی بیان کرد و گفت: این پروژه یکی از نتایج کاری قرارگاه محرومیت زدایی در کشور است و امید است در استان‌های دیگر شاهد اجرای آن باشیم.

وی، به اجرای سه هزار و ۹۰۹ پروژه آبرسانی در کشور توسط این قرارگاه اشاره کرد و افزود: احداث شبکه‌های توزیع آب شرب و آب کشاورزی، ایجاد سیل بند و آبخیزداری، و بهسازی و لایروبی شبکه‌های آبرسانی در کشور توسط این قرارگاه انجام شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: ۲۵۹ پروژه آبرسانی، ۴۱۱ احداث، مرمت سیستم آبرسانی و تصفیه و ۶۰۷ پروژه لایروبی انهار کشاورزی که بیشتر در آبادان و خرمشهر هستند در استان خوزستان اجرا شده است.

حزنی افزود: تاکنون هشت هزار و ۲۳۸ پروژه عمرانی و هفت هزار و ۷۷۸ پروژه غیرعمرانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان اجرا شده است.

انتهای پیام/ د

پروژه شهر آبی خرمشهر

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام.
این پروژه تمام دستگاه هاش جمع شده و هیچ اثری از آب تصفیه شده نیست لطفا یه خبر تهیه کنید.
این پروژه بعد از چند روز که از رونمایی گذشت به طور کامل جمع شد.