سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت دفاع روسیه حمله هوایی تلافی‌جویانه به منطقه کاهش تنش سوریه را رد کرد

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد گزارش‌ها درباره حمله هوایی تلافی‌جویانه به منطقه کاهش تنش سوریه با واقعیت مطابقت ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای دست داشتن این کشور در حملات هوایی اخیر به منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: گزارش‌هایی در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که حاکی از دست داشتن روسیه در حملات هوایی اخیر به منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه است. این گزارش‌ها با واقعیت مطابقت ندارند.

روزنامه کومرسانت چاپ روسیه اوایل امروز در گزارشی از حضور نیرو‌های هوا و فضای روسیه در حمله هوایی اخیر به منطقه کاهش تنش ادلب خبر داد. به نوشته این روزنامه، حمله هوایی در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی تروریست‌ها بوده است. ترکیه نیز چنین حمله را تایید کرده است.

ادلب یکی از آخرین مناطقی است که تروریست‌ها از جمله تروریست‌های جبهه‌النصره همچنان در آن فعال هستند. علی‌رغم توافق برای کاهش تنش‌ و آتش بس، تروریست‌ها همچنان به نقض آتش بس ادامه می‌دهند. روز گذشته، مقامات روسیه اعلام کردند تروریست‌ها در منطقه کاهش تنش طی ۲۴ ساعت ۱۷ مرتبه آتش بس را نقض کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.