سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز خدمات پست‌های ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر از ۲۸ اسفند در مازندران

معاون امور جوانان هلال احمر مازندران از آغاز پست‌های ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر از ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین سال آینده در استان خبر داد.

لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: نوزدهمین خدمات ملی نوروزی سازمان ملی جوانان با عنوان ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه بمدت ۱۸ روز در استان آغاز می‌شود.

وی افزود: در طرح پست‌های ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر ۲ هزار جوان مازندرانی در ۳۰ پست شهری روزانه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه طرح سحاب در نوروز ۹۸ با شعارهمراه شما هستیم اجرا می‌شود، افزود: ۱۹ تیم سحاب در قالب سامانه حرکت‌های امدادی و بشر دوستانه در این طرح شرکت می‌کنند.

احمدی افزود:در طرح سحاب تیم‌های سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه با دوچرخه و پیاده در آسیب پذیرترین و پر ترددترین نقاط ساحلی، جنگلی، سیاحتی، فرهنگی و مذهبی با رویکرد ارتقا و آرامش و پیشگیری از آلام بشری به ارایه خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران نوروزی می‌پردازند.

وی گفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت، عکس خانوادگی، والدین، فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز از دیگر برنامه‌های این طرح‌ها است.

وی افزود:در این طرح جوانان و امدادگران ضمن راهنمایی مسافران نوروزی به مسافران در حال سفر خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح نوروزی جوانان هلال احمر در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.