سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی:

بوم گردی یکی از نیاز‌های اصلی استان آذربایجان غربی است

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: بوم گردی یکی از نیاز‌های اصلی استان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، در جلسه هم اندیشی با سرهنگ عباس فرمانی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان غربی، گفت: بوم گردی یکی از نیاز‌های اصلی استان آذربایجان غربی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی افزود: آذربایجان غربی با وجود دارا بودن ظرفیت‌های بی بدیل طبیعی و تاریخی در مناطق روستایی و تنوع قومیتی که جلوه‌هایی بکر در آبادی‌های دور و نزدیک این استان خلق کرده، سهم ناچیزی از اقامتگاه‌های بوم گردی دارد و شکوفایی آن نیازمند همت و مشارکت روستاییان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه گردشگری صنعتی فراگیر است، بیان کرد: امسال اداره کل باتوجه به سیاست گذاری‌هایی خود در نظر دارد تا گردشگران را به غرب کشور بیشتر جذب کند.

جباری با اشاره به اینکه ذائقه مردم به سمت مردم‌شناسی و آشنایی با آداب و رسوم مردم تغییر می‌یابد، اظهار کرد: برای این منظور مفاهیم جدیدی از جمله ایجاد واحد‌های بومگردی در روستا‌ها و حضور گردشگران، آشنایی و زندگی در این واحد‌ها در صنعت گردشگری کشور شکل گرفته است.

در ادامه این جلسه سرهنگ عباس فرمانی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه باید در این ایام عید پیشران عمل کنیم، افزود: نباید موازی کاری بکنیم که این عمل سبب عدم تاثیر گذاری مطلوب خواهد بود.

وی افزود: در مورد رزمایش طرح نوروزی از یک ماه پیش برنامه‌های مقدماتی شروع شده و با ادارات مربوطه هماهنگی‌ها نیز صورت گرفته است.

این مقام مسوول عنوان کرد: امسال در این طرح افزایش نیرو خواهیم داشت و در این رابطه نیز در تهران دوره‌های ویژه‌ای جهت آمادگی همکارانبرگزار گردیده است.

فرمانی تصریح کرد: این همایش با هدف ارزیابی عملکرد سالیانه رده‌ها و استان‌ها و تشکیل برنامه‌ها سال آینده و اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ برگزار شده است.

 رزمایش طرح نوروزی در استان آذربایجان غربی ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۳ اسفندماه سال جاری برگزار خواهدشد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.