سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدر دانی از عملکرد سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در برگزاری آزمون سراسری استخدامی

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از عملکرد سازمان جهاد دانشگاهی استان در برگزاری ششمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حبیب الله وفایی رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ششمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان همزمان با سراسر کشور، گفت : در این دوره آزمون که روز گذشته (۱۷ اسفند ماه) برگزار شد بیش از ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ داوطلب برای کسب تعداد حدود ۴۳۰۰ مجوز استخدامی در کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت : در استان کرمانشاه نیز ۴۷۱۲ داوطلب شامل ۲۶۳۱ مرد و ۲۰۸۱ زن در این آزمون شرکت کرده و برای کسب سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان با هم رقابت کردند.

وفایی با اشاره به برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی، گفت: بر اساس تفاهم به عمل آمده از سوی سازمان اداری استخدامی کشور، این دوره آزمون توسط جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد.

وفایی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این آزمون در استان توسط سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: بحث نظارت بر اجرای آزمون برعهده ما بود که خوشبختانه طبق گزارش ناظران از تمام حوزه‌های امتحانی در سطح استان، تمام مراحل آزمون به خوبی و بدون کوچکترین تخلفی انجام شد.

وفایی تصریح کرد: این آزمون در ۱۲ حوزه در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و روانسر برگزار شد که خوشبختانه هیچ گزارشی از تخلفات در برگزاری این آزمون نداشته‌ایم.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با قدردانی از سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در برگزاری این آزمون گفت: طبق گزارش‌های رسیده از ناظران می‌توان گفت: عملکرد جهاد دانشگاهی در این آزمون ایده آل بوده و با توجه به امکانات و وسع موجود عملکرد قابل قبولی داشتند و رضایت کامل خود را از نحوه برگزاری این آزمون اعلام می‌کنیم.

وفایی به شرایط آب و هوایی نامناسب استان در روز برگزاری آزمون اشاره کرد و یادآور شد: به همین خاطر با توجه به سختی تردد در محور‌های استان، اجازه داده شد شرکت کنندگان در تمامی حوزه‌ها تا ۸۰ دقیقه پس از شروع آزمون هم بتوانند سر جلسه آزمون حاضر شوند .

 

 

انتهای پیام/د

شرکت بیش از ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ داوطلب در آزمون استخدامی

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.