رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: آزمون دستگاه های اجرایی براساس تفاهم به عمل آمده از سوی سازمان اداری استخدامی کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

برگزاری آزمون دستگاه های اجرایی در کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت:  تعداد کل داوطلبان در کشور ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر هستند که برای حدود چهار هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی در این آزمون شرکت کرده اند.

وی گفت: در استان کرمانشاه چهار هزار و ۷۱۲ نفر (۲۰۸۱ نفر زن ۲۶۳۱ نفر مرد) داوطلب شرکت در آزمون مذکور در دستگاه‌های اجرایی ثبت نام کرده بودند که برای جذب تعداد ۱۰۵ نفر در آزمون شرکت کردند.

وفایی اضافه کرد: ۲ هزار و ۷۴۹ نفر (۱۱۰۳ نفر زن و ۱۶۴۶ نفر مرد) برای سهمیه استخدامی سایر نقاط کشور در استان کرمانشاه در آزمون شرکت کردند که مجموع شرکت کنندگان آزمون استان هفت هزار و ۴۶۱ نفر (۳۱۸۴ نفر زن و ۴۲۷۷ مرد) می‌باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: حوزه اصلی آزمون در استان کرمانشاه در شهرستان‌های کرمانشاه با (۴ حوزه فرعی) اسلام آبادغرب با (۵ حوزه فرعی) و روانسر با (۳ حوزه فرعی) بود که توسط ناظرین این سازمان مورد نظارت قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در ١٢٨ شهر و ۲۶۲ حوزه برگزار شد که نتایج اولیه آن در سال ٩٨ و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در ١٢٨ شهر برگزار شد 

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.