سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

حرفه آموزی ۳۵۶ سرباز در انتظامی ایلام

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: دراجرای برنامه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح درخصوص مهارت آموزی کارکنان وظیفه، درسال جاری، ۳۵۶ نفراز سربازان وظیفه پلیس ایلام موفق به حرفه آموزی شدند.

سرهنگ جلال میرزابیگی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، گفت:این تعداد از سربازان، در کلاس‌های مهارت آموزی سازمان فنی وحرفه‌ای ثبت نام و در رشته‌های جوشکاری، آرایشگری، آرماتوربندی، لوله کشی، زنبورداری و رایانه مهارت‌های مربوطه را فرا گرفته و مدرک معتبر دریافت کردند.

وی بیان کرد: علاوه برتفاهم نامه مهارت‌های ارائه شده از سوی فنی و حرفه‌ای استان، تفاهم نامه‌ای نیز با اداره کل جهاد کشاورزی نیز منعقد و در هرشهرستان حداقل یک دوره آموزشی برای کارکنان کادر و وظیفه براساس شرایط شهرستان برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام به اهمیت حرفه آموزی اشاره کرد و افزود: گفت: بیکاری موجب بسیاری از معضلات اجتماعی می‌شود و اگر جوانان با آموختن مهارت توانمند شوند، هویت اجتماعی پیدا کرده و بسیاری از مشکلات که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم حل خواهد شد.

وی ادامه داد: مهارت آموزی مقوله‌ای است که همواره مورد توجه نظام‌های آموزشی پیشرفته قرار دارد؛ از این رو، برای پرورش نسلی کارآمد که بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم زند، باید به فکر راه‌های افرایش مهارت افراد در نظام آموزشی بود که خدا را شکر با آغاز این نهضت مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح، ناجا توانسته در این راه گام‌های بلند و موثری را بردارد.

انتهای پیام/ د

حرفه آموزی سربازان در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.