سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مطرح کرد؛

برنامه‌ای جدید برای پیش برد برنامه‌های دانش بنیان/ خرداد ماه گزارش‌مان را ارائه می‌کنیم

رضوانی‌فر گفت: متعهد هستیم که هر سه ماه یکبار گزارشی را ارائه کنیم تا در چار چوب قرارداد پیش برویم؛ اولین گزارش ما خرداد ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوانی‌فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری‌های فناورانه معاونت علمی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) که ظهر امروز در معاونت علمی برگزار شد با اشاره به ضرورت‌ها و امکانات شستا اظهار کرد: به کمک کارگروهی که تشکیل می‌شود سعی می‌کنیم هم در حوزه دارویی و صنایع عمومی و بخش‌های مختلف معدنی فرصت‌های بزرگی برای افزایش تعامل شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: ما متعهد هستیم که هر سه ماه یکبار گزارشی را ارائه کنیم تا در چار چوب قرارداد پیش برویم و اولین گزارش ما خرداد ماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه دارو امکانات خوبی وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه دارویی سریعتر می‌توان عمل کرد و همچنین صنایع نفت و گاز ما هم حوزه خوبی دارند و شرکت‌های دانش بنیان بسیاری در این حوزه فعال هستند.

هدف ورود صاحبان اندیشه دانش بنیان  در شستا

رضوانی‌فر ادامه داد: برای ایجاد فرصت‌های مناسب و تعامل هرچه بیشتر صاحبان اندیشه دانش بنیان را وارد شرکت‌های خود کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا برنامه راهی را تدوین کنیم؛ گفت: امیدواریم به کمک این برنامه عملیاتی گزارش کاری را بدهیم تا بر این اساس محور‌های تخصصی به درستی پیگیری شوند.

وی درباره وظایف شرکت شستا گفت: امیدواریم تا به کمک این برنامه اهداف خود را پیش ببریم و به پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش بنیان منجر شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.