ستاری گفت: سند جامع روابط بین الملل برای بررسی‌های بیشتر به معاونت علمی سپرده شده است و تا ۲ ماه آینده بررسی می‌شود.

سند جامع روابط بین الملل را تا ۲ ماه آینده تحویل می‌دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  به منظور  تصویب سند «جامع روابط بین الملل» ستاد نقشه جامع علمی کشور روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر امور خارجه، وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، روسای دانشگاه های برتر کشور، دست اندرکاران حوزه علمی در امور بین الملل و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد و در این جلسه چند و چون سند جامع روابط بین الملل مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه فوری روز گذشته تمام اعضا روش‌های اجرایی شدن اسناد را پیشنهاد کردند و قرار شد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت امورخارجه و دانشگاه آزاد این سند پیش برود.

اما در این میان نقش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پررنگ‌تر است و به گفته دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور این نهاد باید موارد مختلف سند را مورد بررسی قرار دهد و سپس آنها را به شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور معرفی کند.

برنامه‌های بین المللی خود را با قدرت بیشتری ادامه می دهیم

در همین راستا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روابط بین الملل معاونت علمی بیان کرد: در امور بین الملل فعال هستیم و برنامه همکاری با دانشگاه‌های برتر جهان و بازگشت فارغ التحصیلان را همچون گذشته ادامه می‌دهیم و با قدرت بیشتری آنها را پیگیری می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به سند جامع روابط بین الملل گفت: در ستاد نقشه جامع علمی کشور این سند بررسی و قرار شد تا دو ماه آینده ظوابط آن از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره چگونگی اجرایی شدن سند جامع روابط بین الملل اظهار کرد: معاونت علمی موارد و بخش های مختلف سند را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس آن را برای اجرا به شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار