سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ارتقاء کیفیت دوره های آموزشی کارکنان شهرداری ها و دهیاران در استان آذربایجان غربی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برارتقاء کیفیت دوره‌های آموزشی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاران استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه کمیته آموزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گفت: آموزش مهمترین رکن تربیت نیروی انسانی است که در افزایش بهره وری و توانمندسازی سازمانی نقش مستقیم دارد و به همین منظور در برنامه ریزی‌های آموزشی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید ارتقاء بخشی به کیفیت دوره‌های پیش بینی شده مورد توجه قرار گیرد.

پیمان آرامون افزود: تنوع مسئولیت‌ها و خدمات ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جایگاه این دو نهاد را در عرصه خدمات رسانی و مدیریت بسیار مهم ساخته است و برای تحقق اهداف پیش بینی شده باید به پرورش نیروی‌های کارآزموده و متعهد اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

وی همچنین بر اثربخشی دوره‌ها و برگزاری دوره‌ها متناسب با ارزیابی نیاز‌های سازمانی تاکید کرد و گفت: در برگزاری این دوره‌ها از اساتید بنام و برجسته کشوری و استانی که در حوزه‌های مختلف تخصصی نوین علوم مهندسی و اقتصاد صاحب فکر و ایده هستند بهره برداری شود.

در ادامه این جلسه مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی استانداری گزارشی از دوره‌های آموزشی ویژه شهرداران و کارکنان شهرداری‌های استان و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و دهیاران در سال ۹۷ ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

لزوم تربیت نیروی انسانی در شهرداری ها و دهیاران استان آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.