سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حباب سکه به ۳۵۰ هزار تومان رسید/ روند افزایشی طلا به کُندی صورت می‌گیرد

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است گفت: روند افزایشی به کُندی در بازار صورت می‌گیرد.

عبادلله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضع طلا و سکه در بازار گفت: حباب سکه امروز به ۳۵۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: امروز به نسبت روز‌های گذشته روند افزایشی قیمت طلا و سکه را در بازار شاهد بودیم البته روند افزایشی به کندی در بازار صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: سکه و طلا با ریزش قیمت به کانال واقعی خود برمی گردند 


محمدولی با اشاره به اینکه نرخ‌ها زمانی که واقعی‌تر شود ریسک در بازار رخ نمی‌دهد افزود: ساماندهی در بازار یکی از عواملی است که می‌تواند خلاء‌های موجود در بازار را کاهش دهد.

محمدولی با اشاره به اینکه نگاه دولت برای بازار طلا و ارز ایجاد ثبات است گفت: در حال حاضر رویکرد دولت و نهاد‌های ذیربط در حوزه طلا و ارز ایجاد ثبات و پیگیری روند نزولی قیمت‌ها تا رسیدن به قیمت واقعی است که در چند روز گذشته مشهود بوده و در همین راستا اتحادیه طلا و جواهر در حال مدیریت و هماهنگی با سایر نهاد‌ها به منظور کنترل بازار طلا است.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. این نرخ‌ها نشان می‌دهد بازار نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۱۱ هزار تومان رسید و نیز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۸۵ دلار و ۴۵ سنت معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۱۱ هزار تومان رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
هم طرف خریدار رو بگیرید همفروشنده رو منصفانه صحبت کنید قیمت سکه واقعا منطقییه؟؟