سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی‌ان‌ان: جنگ تجاری با چین هر ماه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار به اقتصاد آمریکا ضربه می‌زند

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد مصرف‌کنندگان آمریکایی هزینه جنگ تجاری چین و آمریکا را می‌پردازند و این جنگ هر ماه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار به اقتصاد این کشور خسارت وارد می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد جنگ تجاری آمریکا و چین، هرماه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار به اقتصاد آمریکا ضربه می‌زند.

بنا بر این گزارش، جنگ تجاری میان چین و آمریکا به علت تعرفه‌های دو کشور علیه واردات طرف مقابل در حال گسترش است. این در حالی است که گفته می‌شود ممکن است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تا دو هفته دیگر با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، دیدار کند. این دیدار می‌تواند خبر خوبی برای تجار چینی و آمریکایی باشد. کاهش تعرفه‌های چین درباره کالا‌های آمریکایی می‌تواند بازرگانان آمریکایی را خوشحال کند و اقدام متقابل واشنگتن هم می‌تواند بسیاری از بازرگانان چینی را خوشحال کند.

سی‌ان‌ان در گزارش خود اعلام کرد: واقعیت این است که مصرف‌کنندگان آمریکایی هزینه جنگ تجاری آمریکا و چین را می‌پردازند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تعرفه‌های چین علیه کالا‌های آمریکایی در سال گذشته سبب از دست رفتن یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاربرای بازرگانان آمریکایی در هرماه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.