سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی از کشف ۲۱ کیلو گرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه اعتیاد پدیده‌ای چند بعدی برخواسته از شرایط ساختاری ناشی از علل ارتباطی و ویژگی‌های فردی است که هزینه مادی و معنوی زیادی را بر زندگی اجتماعی بشر گذاشته است، افزود: ویرانگری‌های حاصل از مصرف مواد مخدر زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی است.

وی با بیان این نکته که اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحرافات اخلاقی و نزاع‌های خانوادگی است به خانواده‌ها توصیه کرد: برای پیشگیری از این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.