۳ کیلوگرم انواع موادمخدر و ۱۰ فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان بابلسر کشف شد.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاک سازی نقاط آلوده و برخورد با معتادان متجاهر، توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان شهرستان بابلسر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌های که بیشتر در مناطق آلوده وجرم خیز به اجرا گذاشته شد، ۲۳ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر و ۶ نفر سارق دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به کشف ۱۰ فقره انواع سرقت در این طرح گفت: در این عملیات‌ها همچنین ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی از توقیف ۴۵ دستگاه خودرو ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح‌های امنیت ترافیکی در این شهرستان نیز خبرداد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تداوم و تشدید طرح‌های پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان در خصوص هرگونه اخبار مرتبط با حوزه نظم و امنیت می‌باشد و شهروندان با تماس با این سامانه تلفنی هر چه بیشتر سهم و مشارکت خود را در حوزه نظم و امنیت توسعه بخشند.

وی از شهروندان خواست: ایمنی تجهیزات و اماکن خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند و همچنین هنگام حضور در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات، مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بابلسر

برچسب ها: اعتیاد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.