دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از انهدام باند ۶ نفره تولید و توزیع مواد روانگردان شیشه در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ساری و هماهنگی مرجع قضایی یک باند تولید و توزیع مواد روانگردان شیشه در مرکز استان مازندران منهدم شد.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای این باند در حین انتقال مواد به تهران دستگیر شدند، افزود: پرونده در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال رسیدگی است.

حسینی عالمی با بیان اینکه مقدار مایع شیشه (متامفتامین) کشف شده بیش از ۲۰۷ هزار لیتر معادل ۱۸۵ کیلو و ۶۶۴ گرم است، گفت: این مواد روان گردان در حال حمل به مقصد تهران بوده است.

مت‌آمفتامین در بازار سیاه به شیشه معروف است، نام یک ماده محرک است. این ماده محرک اعصاب است. مت‌آمفتامین با تأثیر مستقیم بر مکانیسم‌های مغز شادی و هیجان در فرد ایجاد می‌کند. مت‌آمفتامین همچنین باعث اختلال شدید در خواب یا بی‌خوابی شدید می‌شود. مصرف‌کننده دچار بی‌اشتهایی شدید شده و ساعت‌ها و حتی تا روز‌ها اشتها به غذا ندارد. در عین حال این ماده باعث تشنگی می‌شود و مصرف‌کننده مجبور است مقدار زیادی آب بنوشد.

انتهای پیام/آ

کشف بیش از ۱۸۵ کیلوگرم ماده روان گردان شیشه در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.