فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری ۲ سارق طیور، آهن آلات و مرکبات که با چهره‌ای نقاب زده اقدام به سرقت می‌کردند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طیور، آهن آلات و مرکبات در شهرستان سیمرغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سارقان در اغلب سرقت‌ها از نقاب و پوشش صورت استفاده می‌کردند، ماموران پلیس با شگرد‌های خاص و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این افراد را که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان سرقت می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ راعی گفت: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم به سرقت که اهل یکی از شهرستان‌های استان البرز هستند را در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه متهمان معتاد به موادمخدر و دارای بیش از ۲۸ فقره سابقه انواع سرقت و محکومیت قضایی هستند، افزود: این افراد در تحقیقات پلیس به بیش از ۶ فقره سرقت از جمله سرقت ۳۰۰ کیلوگرم آهن آلات، ۶۰۰ کیلوگرم مرکبات، ۲۴ عدد انواع طیور اعتراف کردند.

سرهنگ راعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ م

سارقان نقدابدار در دام پلیس شهرستان سیمرغ

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.