سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث باغ موزه دفاع مقدس مشهد در هاله‌ای از ابهام

نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت:احداث باغ موزه دفاع مقدس مشهد در ماه پایانی فعالیت شورای چهارم و بدون درنظر گرفتن تأمین منابع مالی مورد نیاز به تصویب رسیده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمیدرضا موحدی‌زاده نائب رئیس شورای شهر مشهد در نشست مشترک جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل پارک کوهسنگی مشهد گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس در ماه پایانی فعالیت شورای چهارم و بدون درنظر گرفتن محلی برای تأمین منابع مالی مورد نیاز به تصویب رسیده که نکته‌ای قابل توجه است، در عین حال شورای پنجم این مصوبه را بعنوان مبنای توافق پذیرفته و برای آن احترام قائل هستیم و تمام اعضای شورا برروی اجرایی شدن آن اتفاق‌نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و احداث این پروژه با موافقت اعضای شورای شهر مشهد همراه و راهکار‌هایی نیز برای آن اندیشیده شده است، افزود: برای باغ موزه دفاع مقدس مشهد دو مأموریت یاد شده که یکی از آن‌ها حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: این مجموعه باید نقش بسزایی در جلوگیری از نابودی و تحریف این ارزش‌ها برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان ایفا کند؛ همچنین باغ موزه دفاع مقدس باید متناسب با شئون فرهنگی برنامه‌ریزی شود و این امر به معنای برقرار کردن ارتباط با جوانان و نوجوانان با زبان خود آنهاست.

موحدی‌زاده افزود: کارکرد تفریحی و نشاط کوهسنگی پیوسته باید در میان مردم تقویت شود تا در درازمدت این پارک، تبدیل به تافته جدابافته‌ای در دل شهر نشود.

انتهای پیام//ح.ص


تامین منابع مالی احداث باغ موزه دفاع مقدس مشهد پیش بینی نشده است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.