مسئول واحد نوسازی شهرداری تربت‌جام گفت:در فاصله زمانی اجرای طرح تخفیفات ۳۰ درصدی شهرداری، ۲۳۵ درصد رشد وصولی نوسازی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشتیم.

افزایش مراجعین پایان سال به شهرداری تربت‌جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد دهقان مسئول واحد نوسازی و تشخیص عوارض شهرداری تربت‌جام با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تربت‌جام به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به مودیانی که قصد پرداخت نقدی بدهی‌های ملکی خود شامل عوارضات ساختمانی، تراکم، بهای خدمات تفکیک داشتند، ۳۰ درصد تخفیف تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: این تخفیفات تا پایان بهمن‌ماه بود که بنا به استقبال و درخواست‌های مردمی تا ۱۰ اسفند ۹۷ تمدید شد که در این بازه زمانی هزار و ۱۶۸ نفر جهت پرداخت عوارض نوسازی املاک خود به شهرداری مراجعه کردند که حدود ۳۷۵ میلیون تومان در قالب تسویه‌حساب یا به‌صورت علی‌الحساب جهت عوارضات نوسازی سالیانه املاک واریز شد.

مسئول واحد نوسازی و تشخیص عوارض شهرداری تربت‌جام گفت: در مدت مشابه سال گذشته در همین طرح تخفیفات تعداد ۸۱۲ نفر مراجعه کردند که حدود مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان در قالب تسویه‌حساب یا علی‌الحساب دریافت شد که امسال رشد ۲۳۵ درصدی در این بخش را شاهد بودیم.

دهقان افزود: در کنار تخفیف ۳ درصدی عوارضات نوسازی، در صورت پرداخت نقدی بدهی، شهروندان می‌توانستند از بخشودگی صددرصدی جرائم عوارض نوسازی و خودرو هم استفاده نمایند.

وی با تقدیر و تشکر از شهروندانی که به‌موقع عوارضات سالیانه املاک خود را پرداخت می‌کنند تصریح کرد: شهروندانی هستند که هرساله عوارضات خود را به‌موقع پرداخت می‌کنند و جزو خوش‌حساب‌ها محسوب می‌شوند که تخفیفات قابل‌توجهی همیشه برای این افراد در سیستم شهرداری محاسبه می‌شود.

مسئول واحد نوسازی و تشخیص عوارض شهرداری تربت‌جام گفت: شهروندانی که در این مدت طرح تخفیفات یا در موعد‌های مقرر به شهرداری مراجعه می‌کنند، نهایت تخفیف را اعمال می‌کند تا با رضایت کامل نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام نمایند. هرچند که پرداخت به‌موقع عوارضات باعث می‌شود تا خادمین مردم بتوانند خدمات مناسب‌تر و به‌موقع به شهروندان ارائه نمایند و شهرداری می‌تواند در مسیر ارائه خدمات در راستای توسعه و آبادانی شهر قدم‌های مثبت‌تری بردارد.

انتهای پیام//س.ج
 

اجرای طرح تخفیفات ۳۰ درصدی شهرداری تربت جام

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.