سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساحلی در کاشان از سرپنجه هنری استاد دانشگاه کاشان

نمایشگاه "ساحلی در کاشان" کاری از دکتر مهران ملک، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، در نگارخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهران ملک، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، گفت: این نمایشگاه از دوازدهم تا چهاردهم اسفند ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ۱۳ تا ۱۷ ساختمان دکتر اسلامی- نگارخانه دانشکده معماری و هنر برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه کار‌های جدید و معرفی این آثار به دانشجویان و تشویق و ترغیب آن‌ها به کار‌های نو با تاکید بر طراحی و ابداع در آثار هنری عنوان کرد و افزود: با اشیاء خرد و ناچیز می‌توان آثار هنری بزرگی را خلق کرد.

به گفته وی، چوب بکار رفته در این آثار که به نوعی تداعی کننده نمادین سواحل ایران است همه طبیعی و از چوب‌های سوخته و آب خورده سواحل دریا بدست آمده است.

این هنرمند خوش ذوق با مجموعه‌ای از اشیای چوب، سنگ، صدف و ماسه که بیشتر آن از سواحل شمال و جنوب ایران جمع آوری شده است آثار زیبایی را در این نمایشگاه خلق کرده است. 

 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری نمایشگاه "ساحلی در کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.