سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره نوگلان قرآنی در اصفهان

جشنواره نوگلان قرانی زیر ۶ سال به منظور تقویت و آگاهی کودکان به یاد گیری فهم و تلفظ آیات قرآن کریم در اصفهان آغازشد.

جشنواره جذاب و زیبای نوگلان قرانی که کمتر از ۶ سال سن دارند با هدف آشنایی کودکان با آیات قران کریم و فهمیدن دستوراتی که این کتاب آسمانی به ما داده است، از ۱۲ تا ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.
همچنین رضوان براتی مسئول برگزاری این جشنواره در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تاکید کرد: ما همیشه تلاش می‌کنیم که بتوانیم کودکانمان را که نسلشان با نسل‌های قبل بسیار متفاوت است و با دقت بیشتری به اطراف خود نگاه می‌کنند و آن را در ذهن خود می‌سپارند، با آیات و مفاهیم قرآن کریم که کتاب اسمانی ماست، بیشتراشنا کنیم و آن‌ها را در مسیر این راه روشن قرار دهیم.

وی افزود: ۲۲۰ کودک دراین جشنواره آموخته‌هایی از قرآن را مانند حفظ سوره‌ها یادگیری مفاهیم و قرائت آیات قرآن کریم و یادگیری نماز و برخی از احکام و.. را ارائه کردند.

قابل گفتن است که نوگلان این جشنواره با اجرای برنامه‌های نمایشی تئاتر دررابطه با قرآن و نماز و کاردستی و نقاشی کار‌های خود را به نمایش گذاشتند. این جشنواره ونمایشگاه آن از ۱۲ تا ۱۴ اسفند درسالن وحدت اسلامی واقع در خیابان مولوی اصفهان میزبان شماعلاقه‌مندان خواهد بود. 

 
انتهای پیام/م 
 

آغاز جشنواره نوگلان قرانی زیر ۶ سال در اصفهان

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.