رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان باهدف کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعالان امور قرآنی شهرستان نطنز با شرکت200 نفر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی و ایجاد بستری مناسب جهت کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعالان امور قرآنی شهرستان نطنز،  جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان نطنز برگزار شد.

وی افزود: از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره سراسری، آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی  و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: این جشنواره در دو رده سنی  8 تا 15 سال در رشته  صحیح خوانی اذکار نماز  و 18 تا 20 سال در رشته‌های اذان، قرائت تحقیق و ترتیل خواهران و برادران برگزار شد که نفرات اول تا سوم هر رشته به استان معرفی شدند.

وی افزود: در اقدامی شایسته مسابقه صحیح خوانی اذکار نماز در بین کودکان رده سنی  8تا 15 سال توسط هاجر مشربی حافظ کل قرآن و مربی و داور این رشته در سطح مساجد برگزار و حدود 150 نفر از کودکان و نوجوانان در این آزمون شرکت کرده و مورد آزمون شفاهی قرار گرفتند و برای نوجوانان کلاس آموزشی صحیح خوانی اذکار نماز برگزار شد که مورد استقبال ویژه قرار گرفت.

مشربی خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات رشته‌های اذان، قرائت تحقیق و ترتیل خواهران و برادران با حضور 50 نفر خواهر و برادر، طی دو روز در شهرهای بادرود و نطنز برگزار و برگزیدگان این مسابقات جهت شرکت در مرحله استانی، معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.