سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت عنوان Farcry ادامه خواهد داشت

سازنده عنوان Farcry New Dawn اعلام کرد قسمت بعدی این مجموعه نیز ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Farcry از مطرح‌ترین عناوین سبک اکشن و جهان‌باز است که در سراسر دنیا بین گیمر‌ها محبوبیت دارد. این عنوان که توسط شرکت Ubisoft ساخته می‌شود در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار و تنها برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد.

این عنوان به دلیل موفقیت چشم‌گیری که داشت توسعه‌دهندگانش را وادار کرد تا نسخه‌های بعدی این عنوان را برای کنسول‌ها نیز طراحی و منتشر کنند. جدیدترین نسخه این بازی که Farcry New Dawn نام دارد در ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ وارد بازار شد.

هدف از ساخت عنوان Farcry New Dawn نمایش قیامت و دنیایی پساآخرالزمانی بعد از انفجار هسته‌ای در زمین بود. این بازی در ادامه قسمت قبلی سری Farcry5 ساخته شده است و شخصیت‌های اصلی قسمت قبل در این قسمت نیز جود دارد.

داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان دوستان نزدیکش را بر اثر انفجار اتمی از دست داده است. هدف اصلی گیمر در این عنوان یوستن به سایر بازماندگان و مبارزه با افرادی است که قصد غارت منابع باقی مانده بعد از انفجار هسته‌ای را دارند این افراد مانند قسمت قبلی Farcry خاندان شخصی به نام Father هستند که در قسمت قبلی قصد ترویج فرقه‌گرایی را در Hope County واقع در ایالت مونتانای آمریکا داشتند و به کسانی که عضو فرقه آن‌ها می‌شدند نوید بهشت می‌دادند.


در این قسمت نیز گیمر باید از خانواده Father برای رسیدن به او شروع کند و با از بین بردن خواهر و برادر‌های او بتواند به Father نزدیک شود و او را از بین ببرد. اما این قسمت از بازی نتوانست مانند قسمت قبلی بازی نظر مخاطبان را جلب کند هرچند دلیل اصلی می‌تواند استفاده از همان نقشه Farcry5 در نسخه جدیدتر این عنوان باشد. بسیاری از منتقدان بر این باورند که این عنوان بدون نتیجه‌گیری به انتها می‌رسد و علت این اتفاق ساخت عنوان دیگری در ادامه Farcry New Dawn است.

سازنده عنوان Farcry New Dawn اعلام کرد: ما قصد پایان دادن به سری Farcry و شروع سری جدیدی را داشتیم، اما با استفاده از ایده انفجارهسته‌ای می‌توانیم این مجموعه را ادامه دهیم. همچنین برخی دیگر از منتقدان باور دارند که اگر Ubisoft از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی عنوان Farcry در قسمت بعدی این سری استفاده کند می‌تواند بیشتر از قبل موفق باشد چرا که این شخصیت‌ها در ذهن گیمر‌ها جا دارند و از خاطرشان نمی‌روند. اما با وجود نداشتن نتیجه گیری در انتهای این بازی و داشتن پایانی باز، شرکت Ubisoft توانست باری دیگر در سری Farcry موفق باشد و فروشی بالا داشته باشد.


بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک بازی اپل به کاربران اجازه اجرای آفلاین بازی‌ها را می‌دهد


انتهای پیام/

عنوان Farcry فعلا ادامه تولید خواهد داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.