سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی فردا میزبان هیئت علمی قرقیزستان

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از سفر هیئت علمی قرقیزستان به استان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا شاهین فر با اشاره به اینکه سفر هیئت علمی قرقیزستان در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه انجام می‌شود، گفت: در این سفر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود برای همکاری این استان با کشور قرقیزستان بررسی می‌شود.
وی نشست با دانشگاهیان در دانشگاه بجنورد، نشست با استاندار خراسان شمالی و معاونان و مدیران کل مرتبط در استانداری، نشست ویدئوکنفرانسی روسای پژهشگاه‌های جهاددانشگاهی شامل رویان، ابن سینا، گیاهان دارویی و بانک ذخایر ژنتیک با هیات اعزامی در جهاددانشگاهی را از جمله برنامه‌های این سفر ذکر کرد.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی بازدید از مراکز تحقیقات دیم و دانشکده کشاورزی شهرستان شیروان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
وی بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده اعلام کرد و ادامه داد: مدیرگروه کشاورزی و مدیرکل امور بین الملل جهاددانشگاهی نیز برای این برنامه‌ها در استان حضور خواهند یافت.
شاهین فر افزود: در این دیدار تفاهم نامه‌ای میان جهاددانشگاهی خراسان شمالی و هیات علمی قرقیزستان به نمایندگی از واحد پژوهشگاه‌های جهاددانشگاهی کشور و دانشگاه‌های استان منعقد خواهد شد.
شاهین فر گفت: وجود اشتراکات تاریخی و فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌های همکاری مساعدی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ ط


خراسان شمالی فردا میزبان هیئت علمی قرقیزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.