سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

برای ایجاد فرصت های شغلی در استان سمنان تلاش کنید

استاندار سمنان گفت: مسئولان نسبت به شناسایی و ارائه خدمات به اقشار محروم و آسیب پذیر حاشیه شهرها و روستاها اقدام مقتضی به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت:  با توجه به نیاز امروز‌ جامعه برای ایجاد فرصت های شغلی، تلاش کنید تا با تدوین دستورالعمل های مورد نیاز، در حوزه مشاغل خانگی تسهیل شود.

وی افزود: مسئولان نسبت به شناسایی و ارائه خدمات به اقشار محروم و آسیب پذیر حاشیه شهرها و روستاها اقدام مقتضی بعمل آورند.

استاندار سمنان با اشاره به عملکرد مطلوب بهداشت و درمان‌ استان گفت:  بهداشت و درمان‌ استان در زمینه های مختلف بسیار‌ مطلوب اقدام‌کرده و قابل تقدیر است و امیدواریم ارتقا شاخصه های سلامت و بهداشت در استان با عملکرد مطلوب این مجموعه، مستمر باشد.

آشناگر ادامه داد: از نمایندگان مردم استان و همچنین نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب ردیف بودجه انتقال آب دریای خزر تقدیر و تشکر می‌کنم. تصویب این مهم‌گام اول است و انشالله با اجرای طرح‌ مطالعاتی این‌ موضوع،هر چه سریعتر شاهد آغاز فاز اجرایی انتقال آب دریای خزر به استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یقینا تامین آب در استان، باعث خواهد شد تا سمنان هر چه بیشتر نقش تاثیر گذار خود را در حوزه اشتغال کشور ایفا کند و زیرساخت های توسعه این استان فراهم شود.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.