شهرداری ها متولی ساخت شهر ها هستند/حفظ و حراست بافت های تاریخی شهر ها باید حفظ و حراستاستاندار سمنان گفت: از ۲۷۰ محله شناسایی شده در کشور، با میانگین حدود ۸ محله برای هر استان، ۳۶ محله در استان سمنان معرفی شده است که نیاز به بررسی مجدد، تجدید نظر و اولویت بندی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان گقت: بعضی از شهرهای استان دارای بافت های ناکارآمد هستند که با بازآفریمی زمینه برای زیستن مردم مهیا می شود.

وی افزود : باید بافت های ناکارآمد استان کارآمد شوند و در هدفگذاری احیای بافت های ناکارآمد استان تجدید نظر شود .

استاندار سمنان با اشاره به تلاش های دولت در کارآمدی بافت های ناکارآمد گفت : دولت تسهیل کننده در انجام پروژه ها است و به عنوان اولین کار باید اصلاح معابر بافت های ناکارآمد انجام شود .

آشناگر تصریح کرد: باتوجه به حضور مردم با وضعیت مالی پایین در بافت های ناکارآمد باید در این محله های مجتمع های فرهنگی در جهت جلوگیری از بزهکاری های اجتماعی ایجاد شود .

وی با تاکید بر توجه ویژه به شهرهای تاریخی افزود : در احیای بافت های ناکارآمد استان باید به بافت های تاریخی توجه ویژه ای شود و پروژه هایی که آغاز می شود باید تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان برسد و مردم نتیجه ی آن را ببینند .

انتهای پیام / گ

جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.