ابک گفت: محلات هدف در شهرها تعیین شده اند و فعالیت هایی که باید در قالب نقش این محلات انجام شود نیز مشخص شده که پس از تایید مرکز اجرا خواهد شد.

قدرت الله  الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان در گفتگو با گفت: ابک سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت : در برنامه های ستاد بازآفرینی شهر ها وظایفی به استان ها داده شده که باید انجام شود که مهمترین این وظایف ، انجام خدمات زیر بنایی و روبنایی در محلات هدف است .

وی افزود : فرمانداران به عنوان روئسای این ستاد در شهرستان ها اقدامات خود را و نقش محلات هدف در آینده و فعالیت هایی که باید انجام شود و دستگاه های اجرایی که باید در این راستا فعالیت داشته باشند را در قالب یک برنامه احصاء کردند و در این جلسه ارائه دادند .

ابک تصریح کرد: سند ملی بازآفرینی باید تهیه شده و در اولین جلسه در حضور وزیر راه و شهرسازی باید تصویب شود و تکالیف وزارتخانه های مختلف احصاء شود .
وی افزود : نظر استاندار سمنان بر این اساس بود که تمام کارها در محلات هدف در طول مدت زمان معین انجام شود و باتوجه به سقف زمان ، شهرداری ها نیز به وظایف و تعهدات خود عمل کنند و باتوانمندی این محلات رغبت برای ماندن در این محلات شکل گیرد .

انتهای پیام / گ

جلسه شورای بازآفرینی استان سمنان برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار