سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس سیاسی: برنی سندرز از بخت خوبی برای شکست ترامپ برخوردار است

لورنس دیویدسون، کارشناس سیاسی به پرس تی‌وی گفت معتقد است سناتور برنی سندرز از بخت خوبی برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ برخوردار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لورنس دیویدسون، کارشناس سیاسی به پرس تی وی گفت سناتور برنی سندرز از بخت خوبی برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برخوردار است.

این تحلیلگر سیاسی در تماس تصویری با شبکه تلویزیونی پرس تی وی افزود: دموکرات‌ها باید در این انتخابات (انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰) پیروز شوند. همه شرایط (دموکرات‌ها و جمهوریخواهان) برابر بوده است، پس آن‌ها باید در انتخابات پیروز شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با نزدیک شدن انتخابات، ترامپ در تلاش است با نوعی اقدامات چشمگیر جایگاه خود را بهبود بخشد. به عبارت دیگر، احتمالاً ما شاهد حل و فصل (مناقشه) تجاری با چینی‌ها در روز‌های بسیار نزدیک به انتخابات خواهیم بود. همچنین فکر می‌کنم شاهد یک نوع اقدامات دیگر هم خواهیم بود که این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که بگویند دونالد ترامپ بزرگترین شخصیت از زمان محمدعلی کلی است. همانطور که می‌دانید لقب ”بهترین“ مختص محمدعلی بود.

این کارشناس در پایان گفت: اگر دموکرات‌ها درست عمل کنند و بتوانند حمایت رای دهندگان را به دست آورند، در انتخابات پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.