سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی با امام جمعه کرمان

اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی استان امروز یازدهم اسفند ماه با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، با تاکید بر این نکته که آنچه کشور را در حال حاضر تهدید می‌کند به تهدید نظامی و نه اقتصادی بلکه مشکلات زیست محیطی و برخی به مهری‌ها نسبت به طبیعت است گفت: تلاش ما در مجموعه منابع طبیعی در راستای ایجاد محیطی سالم و امن برای زیست در استان است و در حوزه‌های مختلف از جمله بیابان زدایی و جلوگیری از فرسایش در شرق استان طی سال‌های اخیر اقدامات فراوانی صورت گرفته است.

وی افزود:همچنین در بحث آبخیزداری در سال جاری با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و تخصیص اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد تومان در حوزه‌های متعدد سازه‌های مختلفی احداث شده و یا در حال احداث است که با اجرای آن‌ها بیش از بیست و یک میلیون متر مکعب آب مدیریت خواهد شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با قدردانی از تلاش‌های مدیریت منابع طبیعی شمال استان در حفظ و حراست از این ودیعه الهی اظهار کرد: در دین مبین اسلام آزار دادن هر موجود زنده‌ای خواه یک درخت باشد و خواه حتی یک مورچه، نکوهش شده و حفاظت از محیط زیست بر همگان واجب است.

 

انتهای پیام/س

حفاظت از محیط زیست بر همگان واجب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.