معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: کارکنان دستگاه قضائی استان کرمان و فرزندان آن‌ها در مسابقات کشوری قران کریم قوه قضائیه با کسب یک رتبه اول و چند رتبه دوم خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  عباس اسدی معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: بعد از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان و سازمان‌های وابسته، داوری آن پس از فیلمبرداری و ارسال، توسط معاونت فرهنگی قوه قضاییه در تهران انجام شد.

وی افزود: تعداد نفرات اعزامی از استان کرمان به این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بود و در پایان یک نفر رتبه اول و ۳ نفر رتبه‌های دوم کشوری را کسب کردند.

این مقام قضائی اظهار داشت: هدف کلی از برگزاری چنین مسابقاتی آشنایی، آموزش و انس با قرآن کریم که مقدمه شناخت و عمل به قرآن است، می‌باشد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان گفت: هر ساله معاونت فرهنگی دادگستری استان کرمان با اجرای طرح جامع قرآنی نسبت آموزش کارکنان و خانواده آن‌ها در رشته‌های، روخوانی، روانخوانی و تجوید اقدام می‌نماید که به طور مستمر ادامه دارد و در پایان هر دوره گواهی پایان دوره آموزشی به آن‌ها اعطا می‌گردد.

اسدی در پایان اظهار داشت: برای آشنایی با مفاهیم قرآنی مسابقه‌ی قرآن در خانه همراه با منابع آموزشی در حال برگزاری است که در چند سال گذشته مورد استقبال همکاران قرار گرفته است و در ارتقای سطح دانش درک مفاهیم آیات قرآن تاثیرات محسوس و چشمگیری داشته است.

در این مسابقات  ابوالفضل عباسی در رشته حفظ ۵ جزء رتبه اول کشوری، معصومه وزیری در رشته حفظ موضوعی،  کوثر حیدری در رشته حفظ ۱۰ جزء و  محسن سلطانی نژاد در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دادند که در پایان مسابقات توسط معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/ی

تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآن دادگستری کرمان

برچسب ها: دادگستری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار