سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی آرای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه/ حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان رسید

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه خبر داد.

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز قیمت جهانی طلا کاهش ۳۲ دلاری را تجربه کرده است، اظهار کرد: این امر سبب شده که دادوستد‌ها در بازار منطقی و ثبات داشته باشد.


بیشتر بخوانید: بازار طلا و سکه روند نزولی گرفت 


کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه امروز ۴۵۰ هزار تومان بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه بازار طلا و سکه نوسانی در بازار نداشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه نرخ‌ها زمانی که واقعی‌تر شود ریسک در بازار رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: ساماندهی در بازار یکی از عواملی است که می‌تواند خلأ‌های موجود در بازار را کاهش دهد.

کشتی آرای بیان کرد: برای خرید طلا هر زمان که احتیاج بود همان موقع زمان خرید طلاست، چرا که ممکن است برخی تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها مردم را به اشتباه بیندازد.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. این نرخ‌ها نشان می‌دهد بازار نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۱ هزار تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۹۳ دلار و یک سنت معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۱ هزار تومان رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۲۱:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
طلا کی نزول داشته من خودم طلا فروشم که خبر دار نشدم؟؟؟؟ 100 هزار تومان ...
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
من هر روز قیمتها رو چک میکنم
پنجشنبه از این کمتر بود
کجا کاهش یافته!!!