سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویدئوی انیمیشنی معرفی قابلیت‌های گلکسی فولد - Galaxy Fold منتشر شد +فیلم

سامسونگ با انتشار یک ویدئو انیمیشنی از قابلیت‌های جذاب گوشی منعطف خود، گلکسی فولد، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی گلکسی فولد - Galaxy Fold یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌هایی بود که امسال معرفی شد. دلیل آن هم این است که برای اولین بار ما این گوشی را به طور واقعی دیدیم و متوجه شدیم می‌تواند به راحتی از یک گوشی ساده به یک تبلت تبدیل می‌شود. گلکسی فولد از مورد انتظارترین گوشی‌های سال بود و افراد بسیاری تا رسیدن به روز رونمایی آن لحظه شماری می‌کردند.

این گوشی جدید دارای یک طراحی بسیار جذاب است. هنگامی که بسته است به یک گوشی تبدیل می‌شود که می‌توان آن را به راحتی در جیب خود گذاشت و هنگامی که آن را باز می‌کنید، تبدیل به تبلت جمع و جوری می‌شود که می‌توان از قابلیت‌های جذاب آن استفاده کرد. در ضمن یک سری قابلیت‌های جدید به این دستگاه اضافه شده است که بتوان به وسیله‌ آن‌ها به طور کامل از این گوشی جذاب منعطف استفاده کرد.

مطمئناً بهترین قابلیت این دستگاه منعطف قابلیت تقسیم صفحه برای انجام چند کار به طور همزمان است. در واقع کاربر می‌تواند سه برنامه را به صورت همزمان اجرا و با آن‌ها کار کند. همچنین به دلیل قابلیت دیگری که در این گوشی وجود دارد، شما به سرعت می‌توانید دستگاه را از حالت تبلت درآورده و از حالت گوشی استفاده کنید، بدون آن که تغییری در برنامه‌های در حال اجرا صورت گیرد.

سامسونگ به تازگی یک ویدئوی انیمیشنی برای معرفی قابلیت‌های گوشی گلکسی فولد منتشر کرده است. در این ویدئو مسائلی درباره این که چقدر گلکسی فولد می‌تواند کارایی گوشی هوشمند در زندگی روزمره را افزایش دهد، نشان داده می‌شود. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

قابلیت‌های گوشی گلکسی فولد سامسونگ با انتشار یک ویدئو انیمیشنی معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
گودرزی
۱۱:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
جالب بود
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
سپاس