قابلیت شخصی سازی دکمه بیکسبی در بروزرسانی جدید گلکسی +S10

سامسونگ با ارائه جدیدترین بروزرسانی گلکسی +S10 قابلیت شخصی‌سازی دکمه بیکسبی را به این تلفن هوشمند اضافه می‌کند.

اضافه شدن شخصی سازی دکمه بیکسبی در بروزرسانی جدید گلکسی +S10به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بین همه قابلیت‌های جذاب گوشی گلکسی +S10 یکی از آن‌ها برای کاربران جذابیت بیشتری دارد. البته این قابلیت ربطی به تنظیمات دوربین یا پردازنده‌های قوی این گوشی ندارد. از زمانی که سامسونگ دکمه اختصاصی بیکسی - Bixby را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد، مردم می‌خواستند از این دکمه برای کارهای دیگری استفاده کنند. با توجه به مزیت‌های تعویض کارایی این دکمه سامسونگ این کار نمی‌کرد.

اما این مسئله با عرضه گوشی گلکسی S10 و بقیه اعضای خانواده‌اش تغییر کرد. سامسونگ قول داد که بالاخره به کابرانش اجازه دهد بتوانند این دکمه را شخصی سازی کنند. کاربران می‌توانند از بخش منو تنظیمات این کار را انجام دهند. این مسئله احتمالاً یک تصمیم لحظه آخری است زیرا هنگامی که گلکسی +S10 رونمایی شد، این قابلیت را در خود جای نداده بود. البته این مسئله مهم نیست زیرا اکثر کسانی که این گوشی را می‌خرند، در 8 مارس به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و به همین دلیل می‌توانند بروزرسانی را به راحتی نصب کنند. پس از بروزرسانی کاربران گلکسی +S10 می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

قابلیت شخصی سازی دکمه بیکسبی در بروزرسانی جدید گلکسی +S10

درباره این بروزرسانی خبرگزاری SamMobile گزارش می‌دهد که برخی از دستگاه‌ها بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. همچنین علاوه بر ویژگی بسیار پیش بینی شده دکمه بیکسبی، این بروزرسانی تغییرات مهم دیگری را به ارمغان می‌آورد. از این تغییرات می‌توان به بهبود ثبات دوربین و عملکرد تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. این تغییرات را می‌توانید با نصب جدیدترین بروزرسانی بر روی گوشی گلکسی +S10 به دست آورید. البته بسیاری با توجه به قیمت بالای اعضای این خانواده مخصوصاً گلکسی +S10 نمی‌توانند آن را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

برورزرسانی جدید گلکسی +S10 و قابلیت شخصی سازی دکمه بیکسبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار