بروزرسانی جدید آنر View 20 منتشر شد

بروزرسانی گوشی آنر View 20 با تمرکز بر روی بهبود تجربه بازی برای گیمرها عرضه می‌شود.

بروزرسانی جدید آنر View 20 در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شرکت آنر اعلام کرد که تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه گوشی View 20 چیزی در حدود ۱.۵ میلیون دستگاه از آن را فروخته است. اگر چه این آمار برای شرکت چینی آنر که زیرمجموعه هوآوی است، بسیار خوب به نظر می‌رسد اما آنر هنوز تا رسیدن به تولیدکنندگان بزرگتر راه نسبتاً طولانی در پیش دارد.

مدیران شرکت آنر معتقدند محصولاتشان که با یک استراتژی بسیار عالی پشتیبانی می‌شوند تا سه سال بعد جزو بزرگ‌ترین و معروف‌ترین گوشی‌های دنیا خواهند بود.

اولین قدم برای رسیدن به این جایگاه این است که به کاربران محصولاتی ارائه شود که عاشق استفاده از آن‌ها هستند. با اینکه گوشی View 20 تاکنون حدود ۱.۵ میلیون دستگاه فروخته است، هنوز هم مسئولان آنر می‌خواهند افراد بیشتری آن را خریداری کنند.

ابتدای امروز آنر یک بروزرسانی مهم برای گوشی View 20 معرفی کرد. این بروزرسانی عملکرد اجرای بازی در این گوشی را ارتقاء می‌‌دهد. این بروزرسانی در نسخه +Dubbed Gaming، وعده داده است کارآیی CPU Kirin 980 این تلفن هوشمند را در حدود ۲۰ درصد بهبود بخشد.

همچنین تکنولوژی هوش مصنوعی اضافه شده در این بروزرسانی پیش‌بینی بارگذاری فریم‌ها را نسبت به نسخه پیشین تا ۳۰ درصد بهبود می‌بخشد. علاوه بر این بروزرسانی جدید View 20 با ارتقاء کنتراست، سطح روشنایی و پالت رنگ گسترده‌تر تجربه بهتری در هنگام بازی کردن به کاربر می‌دهد. همچنین به لطف بهینه سازی GPU (واحد پردازش گرافیکی)، کاربران View 20 از کیفیت تصویر بهبود یافته و کاهش مصرف برق در هنگام بازی بهره‌مند خواهند شد.

آنر در کنار بروزرسانی عظیم +Gaming، همچنین از شراکت خود با توسعه دهنده بازی Fortnite خبر داد.


بیشتر بخوانید: شباهت گوشی تاشوی اوپو به هوآوی Mate X +تصاویر


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید View 20 برای بهینه سازی گیمینگ عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، جدیدترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار