سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض پرسپولیسی‌ها به زمان استراحت سپاهان

پندار خمارلو مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به زمان استراحت تیم فوتبال سپاهان اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه اتفاقی که رخ داده این است که خیلی تیم‌ها در نیم فصل دوم به جای اینکه در زمین مسابقه به دنبال نتیجه گیری باشند بحث مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها را پیش می‌کشند و در بعضی مواقع می‌گویند سکوت می‌کنیم، اما بیانیه می‌دهند.

او ادامه داد: من درباره تیم سپاهان می‌گویم که این تیم در نیم فصل اول ۱۰ بازی در لیگ برتر و جام حذفی در نقش جهان داشته است که ۹ بازی این تیم روز جمعه بوده است و فاصله ۸ بازی این تیم کمتر از ۶ روز نبوده است و با ما زمانی بازی کرده که ۸ روز استراحت داشته است. پرسپولیس فقط در نیم فصل اول ۳ - ۴ بازی اش در روز تعطیل بوده و سایر دیدار‌ها همانند بازی فردا روز پنج شنبه برگزار می‌شود.

خمارلو تصریح کرد: ما به این موضوع اعتراض نمی‌کنیم و می‌گوییم که برنامه سازمان لیگ است و نتیجه در زمین بازی مشخص می‌شود و به این مسائل کاری نداریم، اما همه این اتفاقات رخ می‌دهد. سپاهان قبل از بازی با تراکتورسازی ۸ روز استراحت کرد در صورتی که تراکتورسازی برخلاف سپاهان بازی کرده و اشکان دژاگه هم برای دیدار این هفته خود از دست داد و این شرایط نرمالی برای همه نیست.

مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: ما در بحث استفاده از کمک داور ویدیویی گفتیم که ما به دنبال برابری و عدالت بین همه باشگاه‌ها هستیم. ما می‌گوییم VAR بیاید تا عدالت برقرار شود و خوشبختانه در آن جلسه من هم حضور داشتم و نکات فنی خوبی مطرح شد و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آن بحث را دنبال می‌کنند. قلعه نویی همین ۲ سال پیش زمانی که مربی تراکتورسازی بود به برنامه سازمان لیگ اعتراض کرد که چرا بازی پرسپولیس یک روز زودتر از آنها برگزار می‌شود. ما می‌خواهیم به این حرف‌ها و بیانیه‌ها توجهی نشود. همانطور که ما بیشترین ضرر را از داوری نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم بهتر است که این بحث‌ها در زمین فوتبال نه با بیانیه و اطلاعیه نوشتن مشخص شود و این خواسته ما است.

او در پایان خاطر نشان کرد: فاصله برنامه بازی تیم‌های دیگر را با دیدار‌های ما را ببینید که ما روز پنج شنبه و غیر تعطیل بازی می‌کنیم و چقدر برنامه ما با سایر تیم‌ها متفاوت است.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

صنعت نفت در مقابل پرسپولیس محروم است؟

کامیابی‌نیا بازی با صنعت نفت را از دست داد


 انتهای پیام/ 

اظهارات خمارلو درباره صدور بیانیه از سوی باشگاه ها 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
چند سال پیش هم که سپاهان توی جام باشگاه‌های آسیا و جهان بود همین مشکلات رو داشت ولی گوش شنوایی نبود. ولی حالا که به حال و روز اون زمان سپاهان رسیدین دارین اعتراض میکنین. کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه مصداق حال الان شماست