سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق دستگاه‌های اجرایی بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان به دلیل بدهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، فتح‌الله جهان تاب معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق ساختمان‌های اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان به دلیل بدهی چندین ساله، از روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه قطع می‌شود و در این زمینه با هیچ کدام از دستگاه‌ها تعارف نداریم و بدون اغماض ورود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق استان ۱۱۰ میلیارد تومان از تمامی مشترکان اعم از عمومی، تجاری، خانگی، صنعتی و کشاورزی طلب دارد، افزود: از این میزان ۶۵ میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان است.

جهان تاب با اشاره به اینکه رایزنی‌های های لازم برای پرداخت بدهی ادارات به شرکت برق انجام شد، ولی نتیجه نگرفیتم، بیان کرد: به صورت حضوری، کتبی و پیامکی از مدیران استانی خواستار پرداخت بدهی‌شان بودیم، ولی بی توجهی کردند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه روزانه برق ساختمان اداری ۵ تا ۱۰ دستگاه اجرایی استان به ترتیب میزان بدهی قطع می‌شود.

انتهای پیام/غ

قطع برق ادارات بدهکار

برچسب ها: برق ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.