سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با متخلفان عرضه آرد

مدیر عامل شرکت غله  و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با افزایش قیمت متعارف آرد برخورد جدی خواهد شد.

جعفری مدیر عامل شرکت غله  و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد با قیمت ۳۶ هزار تومان به نانوایی‌ها یارانه‌ای و ۵۰ هزار تومان به نانوایان آزاد پز تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از نیاز استان گندم تحویل کارخانه‌های آرد داده و آرد تولید می‌شود، افزود: مازندران هیچ کمبودی در تامین گندم و آرد ندارد، افزود: هر افزایش قیمت تخلف است و اداره کل صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی باید نظارت بیشتری بر این امر داشته باشند.

مدیر عامل شرکت غله  و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: هماهنگی‌هایی با سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران شده است، اما متاسفانه برخی آزادپزان یوزرنیم و پسورد سامانه خود را به دلالان آرد می‌دهند و سهمیه خود را به طور آزاد می‌فروشند.

جعفری با بیان اینکه این تخلف آشکار است و با متخلفان برخورد می‌شود، افزود: خبازان آزادپز بهتر است سهمیه اختصاص داده به خود را مدیریت کنند.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی اگر در این زمینه تخلف‌ها را اعلام کنند از طریق دادستانی پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله  و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در خصوص افزایش احتمالی قیمت نان، افزود: با توجه به دستور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص افزایش منطقی قیمت نان جلساتی در استان برگزار شد که از طریق استانداری اعلام خواهد شد.

جعفری گفت: اگر تصمیم بر افزایش قیمت نان در استان گرفته شود تا پایان سال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ م

برخورد جدی شرکت غله با افزایش قیمت متعارف آرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.