سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان :

اصفهانی ها در کار خیر دوم شدند

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت : مردم خیر اصفهان مقام دوم کشور را در کمک های مردمی کسب کرده اند.

محمد رضا متین پور مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان درگفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در آستانه هفته نیکوکاری اظهار کرد: هرسال مردم اصفهان با هدایای نقدی و غیر نقدی خود در این جشن حضور پیدا می‌کنند به طوری که در سال گذشته استان اصفهان مقام دوم کشور را در کمک‌های مردمی کسب کرد.
 
وی افزود:کمک‌های مردمی در سه قالب دریافت می‌شود؛ کمک‌هایی که در مدارس و با همیاری آموزش و پرورش جمع آوری خواهد شد، کمک‌هایی که توسط پایگاه‌های کمیته امداد در میدان‌های شهری جمع آوری می‌شود و کمک‌هایی که در میعادگاه نماز جمعه دریافت خواهد شد.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: همه‌ی هزینه‌های جمع آوری شده در مدارس استان با نظارت آموزش و پرورش به دانش آموزان نیاز‌مند همان مدرسه تقدیم می‌شود، بر همین اساس در جشن نیکوکاری امسال ۵۰۰ هزار پاکت در مدارس استان توزیع خواهد شد تا کمک‌های دانش آموزان دریافت شود.
 
متین پور تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم که توسط پایگاه‌ها جمع آوری می‌شود صرف افراد نیازمند در مناطق مختلف استان خواهد شد.
 
وی گفت: به طور کلی در استان اصفهان ۴ هزار و ۱۶۵ پایگاه فعال خواهیم داشت که کمک‌های مردم خیر اصفهان را دریافت و جمع آوری می‌کنند.
 
گفتنی است زمان برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس ۱۵ اسفند ماه، در ادارات و پایگاه‌ها ۱۶ اسفند و در میعادگاه‌های نماز جمعه ۱۷ اسفند خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

فعالیت ۴ هزار و ۱۶۵ پایگاه جمع آوری کمک‌ها در استان اصفهان درجشن نیکوکاری امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.