گردهمایی بزرگ موسسه خیریه شجره طیبه با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از خیران برجسته اصفهانی در محل سالن همایش های نگین سپاهان شهر با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان و گروه صنایع غذایی نامی نو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این گردهمایی حسین سیستانی رئیس هیئت مدیره خیریه شجره طیبه با خیر مقدم به خیران برجسته اصفهانی فعالیت موسسه را در راستای حمایت از افراد نیازمند در جوامع علمی برشمرد و آن را باعث فقر زدایی و کمک به زیر ساخت‌های بنیادین کشور دانست.

در ادامه این گردهمایی محمد رضا یزدان پناه مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه گزارشی از فعالیت‌ها، دستاورد‌ها، مسیر توسعه و برنامه بودجه‌ای سال ۹۸ این موسسه ارائه داد که در آن به پوشش ۵۰۰ نفر یاورخواه با مبلغی حدود ۶۰ میلیارد ریال اشاره کرد.
دراین برنامه که با نام فرصت عاشقی بود حسن اکلیلی هنرمند مردمی شهر اصفهان با توجه به بیماری قلبی خود، آن را این چنین بازگو کرد ((من به همین تازگی از پیش خدا باز گشته ام)) و با تشریح این مسئله که نهایتا تمامی انسان‌ها با هر میزان ثروت و قدرت، به محضر الهی باز خواهند گشت فرصت عاشقی را زمان مناسبی برای تقسیم مهر و محبت دانست سپس شهربانو منصوریان از نخبگان و نشان آوران ورزش کشور با حضور در صحنه و بیان این مطلب که: ((بنده خود از افرادی بودم که در شرایط سختی که داشتم با حمایت توانستم خود را به عنوان یک استعداد و نخبه در عرصه جهانی ورزش معرفی کنم)) ضمن اهدای یکی از نشان‌های خود به این موسسه از خیران خواست تا از نخبگان علمی حمایت کنند.

این گردهمایی با هدف تشریح نوع خدمات موسسه خیریه شجره طیبه برای خیران اصفهانی و تامین بودجه سال ۱۳۹۸ برگزار و طی این رویداد بخشی از این بودجه به همت خیران برجسته استان اصفهان تامین شد.

 
انتهای پیام/م
 

فرصت عاشقی با حضور خیران برجسته اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.