بودجه ۶ میلیارد تومانی این خیریه را برای سال ۹۸ تامین کنید

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان با اشاره به بهره مندی نخبگان نیازمند از خدمات حمایتی این موسسه ، از خیران خواست برای سال98 ، بودجه 6 میلیارد تومانی این خیریه را تامین کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی مشاور استانداراصفهان و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه در جلسه هم اندیشی هیئت امنای موسسه خیریه شجره طیبه هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و هم فکری و استفاده از دیدگاه های حضار در جهت رشد و تعالی موسسه عنوان کرد.

رضایی استاندار اصفهان و عضو هیئت امناء خیریه شجره طیبه نیز با اشاره به مشکلات دانشجوها و نیاز های آنها برای تحصیلاتشان بویژه در انجام طرح های تحقیقاتی گفت : امیدوارم موسسه خیریه شجره طیبه به گونه ای  برنامه ریزی و حرکت کند که نیاز این نخبگان را پوشش دهد.

همچنین محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور  و رئیس اسبق سازمان حج و زیارت کشور در ادامه این نشست برای رسیدگی به تحصیل افراد مستعد علمی ارتقا کار خیریه را خواستار شد.

محمد رضا یزدان پناه مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه  با ارائه گزارش عملکرد سال 97 موسسه گفت : تعداد خیران موسسه خیریه شجره طیبه  از 65 نفر به بیش ازیک هزار 113 نفر از شروع کار در سال 83 با شروع از مبلغ یک میلیون ریال تا به امروز به مبلغ بیش از ده میلیارد ریال افزایش داشته است.

وی بیان داشت : تفاهم نامه های متعددی با کمیته امداد،آموزش وپرورش و سایر خیریه ها منعقد شده است.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اهمیت کار خیریه شجره طیبه و تقدیر از زحمات دست اندر کاران آن از هیئت امنا خواست ارتباط بیشتری در حوزه اجرا با هیئت مدیره موسسه داشته باشند.

در ادامه این نشست سعید صادقی  مدیر دفتر استانداراصفهان به برنامه ریزی برای درآمد پایدار برای این خیریه اشاره کرد و افزود: برای  این امر استفاده از افرادی که توان سرمایه گذاری دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: باید با ایجاد موسسات آموزشی غیر انتفاعی درآمدی پایدار برای موسسه خیریه شجره طیبه  اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ما ، جلسه هیئت امنای موسسه خیریه شجره طیبه به منظور برگزاری هرچه بهتر همایشی در  تاریخ 4 اسفند ماه  در سالن نگین سپاهان شهر ، در هتل خواجوی اصفهان برگزارشد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت امنای موسسه خیریه شجره طیبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار