با توزیع ۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اصفهان و جمع‌آوری این پاکت‌ها از پانزدهم اسفندماه، اولین چراغ خیر و احسان در جشن نیکوکاری امسال را دانش آموزان روشن خواهند کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در روز‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه از هفته نخست اسفندماه، ۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در میان دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع می‌شود، گفت: رویداد جشن نیکوکاری در روز پانزدهم اسفند با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری و جمع‌آوری پاکت‌های توزیع‌شده، آغاز می‌شود و اولین چراغ خیر و احسان در این رویداد بزرگ را دانش آموزان اصفهانی روشن خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: جشن نیکوکاری، شانزدهم اسفندماه با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان ادامه می‌یابد و در سومین روز خود در میعادگاه‌های نماز جمعه، فرصتی برای گستردن چتر نیکوکاری بر سر نیازمندان فراهم خواهد کرد.
متین پور تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردم در این جشن محدود به این سه روز نیست و خیر اندیشان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند تا انتهای اسفندماه کمک‌های خود به‌منظور رقم خوردن عید آبرومندانه‌ای برای همشهریان نیازمند خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.
وی با اشاره به روش توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس، توضیح داد: مبالغ جمع‌آوری‌شده از دانش آموزان با همکاری مسئولان مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه با رعایت محرمانگی توزیع می‌شود و در مدارس برخوردار نیز با هماهنگی مسئولان مدرسه برای توزیع در میان دانش آموزان نیازمند سایر مدارس همان شهر در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان افزود: سامانه‌های الکترونیکی این نهاد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی است و همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، مراجعه به تارنمای Isfahan.emdad.ir و استفاده از نرم‌افزار‌های پرداخت در بستر تلفن همراه به‌آسانی در گسترش خیر و احسان با کمیته امداد اصفهان همکاری کنند.
متین پور همچنین شماره‌حساب‌های کمیته امداد اصفهان برای دریافت کمک‌های نقدی خیران و نیکوکاران را به شرح زیر اعلام کرد:
شماره‌حساب ۲۴۰۱-۱۱-۳۰۹۱۴۰۷-۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
شماره شبای ۸۰۰۶۰۰۲۴۰۱۰۱۱۰۳۰۹۱۴۰۷۰۰۲ IR-
شماره کارت مجازی ۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۰۰۰-۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان

 
انتهای پیام/م


۵۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس اصفهان توزیع می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.