سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه همایش ببن‌المللی توسعه چابهار صورت می گیرد؛

۸ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بندر چابهار امضا شد

یک قرارداد و ۸ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بندر چابهار به منظور افزایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این بندر بین دولت و بخش خصوصی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸ تفاهم نامه و قرار داد در حاشیه همایش بین‌المللی توسعه چابهار با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریا‌نوردی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان بین دولت و بخش خصوصی به امضا رسید.

بر اساس این گزارش قرارداد اجاره اراضی به منظور سرمایه گذاری جهت احداث و بهره برداری ۲ باب انبار چند منظوره به روش BOT به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر به امضا رسید، همچنین امضای تفاهم نامه احداث و بهره‌برداری یارد تخصصی کانتینری جهت ایجاد خط کشتیرانی تجاری بین بنادر چابهار، عمان، هند و پاکستان و ایجاد خط کشتیرانی مسافری چابهار_مسقط چابهار_ کراچی و بهره برداری از ترمینال مسافری دریایی بین المللی بندر شهید کلانتری بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: چابهار تنها متعلق به ایران نیست/ تحریم‌های آمریکا علیه ایران را دور می‌زنیم 

همچنین ایجاد خط کشتیرانی تجاری حمل و نقل کالا در مسیر بندر چابهار به بنادر عمان و دبی و تفاهم نامه ۴ جانبه بین اداره کل بنادر دریانوردی سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی افغانستان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری صادرات و واردات خرید و فروش کالا‌های مجاز بازرگانی به صورت حمل و نقل دریایی، زمینی و دریایی و تفاهم‌نامه همکاری حمل پارت اول صادرات سنگ آهن از طریق بندر چابهار به کشور چین به میزان ۵۰ هزار تن بین اداره کل بنادر استان سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی به امضا رسید.

انتهای پیام/
 

قرارداد اجاره اراضی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال به منظور   بهره برداری ۲ باب انبار  به امضا رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.