سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۷ هزار نفر در جشنواره پرسش مهر ۱۹ خراسان شمالی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از شرکت حدود ۷ هزار نفر در جشنواره پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری در سراسر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این که حدود ۷ هزار نفر در جشنواره پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری در سراسر استان شرکت کردند ، گفت: از این تعداد، ۴ هزار و ۴۱۹ اثر به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری آثار در دبیرخانه پرسش مهر استان تعداد ۱۱۴ اثر به مرحله کشوری راه یافتند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی گفت: این جشنواره در بخش‌های هنر‌های آوایی، رسانه و فضای مجازی ، ادبی ، هنر‌های نمایشی و فیلم کوتاه و هنر‌های دستی و تجسمی در دو گروه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

شورزاده افزود: سال گذشته ۴ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در مرحله کشوری پرسش مهر ۱۸ حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

گفتنی است: نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان «در سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید» از مهرماه سال تحصیلی جاری در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام / ب

شرکت بیش از ۷ هزار دانش آموز خراسان شمالی در جشنواره پرسش مهر ۱۹

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.