رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای اسکان مسافران نوروز ۹۸، هزار و ۱۵۸ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه در استان تجهیز و آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، احمد آذری رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در طرح نوروز ۹۸، هزار و ۱۵۸ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروز 98 در استان تجهیز و آماده شده است.

وی با بیان اینکه مدارس استان در سطح الف . و ب. تجهیز می‌شود ، افزود: امسال ۶۷۵ کلاس در رده الف. و ۳۸۵ کلاس در رده ب، برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود.

آذری گفت: امسال ۱۰۰ کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شد که این کلاس‌ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس‌های رده الف. دارد.

وی همچنین اظهار کرد: سه خانه معلم در شهرستان‌های بجنورد ، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی و تصمیم ستاد تسهیلات سفر استان، فقط فرهنگیان در مدارس پذیرش می‌شوند، افزود: این تصمیم در حالی است که زیرساخت‌ها برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در استان مهیا نیست و قطعا تقاضای زیاد برای اسکان، خدمات رسانی‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد.

آذری افزود: ثبت نام اینترنتی برای رزرو مکان در مدارس برای فرهنگیان آغاز شده و متقاضیان تا ۲۴ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی بیان کرد:در طرح نوروز ۹۷، بیش از ۳۲ هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و براساس پیش بینی ، امسال به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام / ب 

تجهیز هزار و ۱۵۸ کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان نوروزی

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.