سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام مطرح کرد؛

اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام

مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:با پایان داوری آثار ارسالی به دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،منصور محبی مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:در این دوره تعداد ١٣٠ عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی، تاریخ و ... توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

وی بیان کرد:در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیر ایلامی با موضوع ایلام که در سال‌های ٩٥ و ٩٦ چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شدند.

محبی یادآور شد:آثار رسیده به دبیرخانه برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شد و پس از سه مرحله داوری توسط ٣٠ نفر از داوران برجسته کشوری، آثار برگزیده معرفی و در مراسم اختتامیه که با حضور مدیرعامل خانه کتاب و مسئولان استانی برگزار می‌شود، از برگزیدگان با اهدای تندیس، لوح و هدیه نقدی، تقدیر خواهد شد.

مراسم اختتامیه دومین دروه جایزه کتاب سال استان ایلام روز چهارشبنه مورخ ٠٨/١٢/٩٧ رأس ساعت ١٠ صبح و در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.