سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ افزایش تعرفه کالاهای چینی را به تعویق انداخت

ترامپ با بیان اینکه پیشرفت‌های محسوسی در مذاکرات واشنگتن و پکن حاصل شده است مهلت افزایش تعرفه‌های تجاری علیه واردات کالا‌های چینی را به تعویق انداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فایننشال تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه پیشرفت‌های محسوسی در مذاکرات واشنگتن و پکن حاصل شده است گفت که مهلت افزایش تعرفه‌های تجاری علیه واردات کالا‌های چینی را که پیش از این اول ماه مارس تعیین شده بود به تعویق خواهد انداخت.

وی افزود در مذاکرات دوجانبه پیشرفت اساسی درباره مسائل ساختاری مانند حمایت از مالکیت معنوی، انتقال تکنولوژی، کشاورزی، خدمات، ارز و مسائل دیگر به دست آمده است.

ترامپ همچنین اعلام کرد که به زودی برای حصول نتیجه نهایی با شی جینپینگ رئیس‌جمهور چین در واشنگتن دیدار و رایزنی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
هی ترامپ ... خودتی و جان بولتون و تمبک پمپئو : تا دیدید که تهدیدات شما علیه چین دنیا را (حداقل بخشی از دنیا که از شرق دور تا تمام کشورهای آسیای میانه و مرکزی و غرب آسیا و روسیه ) حتی بخشی از اروپا به سمت ایجاد یک وحدت پولی مشترک در روادید تجاری و معاملات بین المللی با هم میخواهند متحد عمل کنند و دلار آمریکا را از صحنه تبادلات تجاری در بین همدیگر حذف کنند و پس لرزه های زلزله نابودی قدرت دلار در جهان در حال شکل گیری است به دست و پا افتادید تا چه زمانی میتوانستید با دزدی و بلوکه کردن پولهای نقد و طلای کشورهائی مانند ایران و ونزوئلا و......اقتصاد در حال مرگ خود را با تنفس مصنوعی نجات دهید؟؟ با اعترافات و آمارهای رسمی و بین المللی اعلام شده از پایگاههای آمریکائی که
گفته اند بدهکارترین کشور جهان هستید و بعد با ژست سیاسی ادعا میکنید که اقتصاد در حال فروپاشی شما در جهان الگو و پیشرو است!! اگر از جیب ملتها دزدی نکنید و یا عده ای از گاوشیرده عرب را ندوشید که بیچاره اندر بیچاره اید با تمام این توصیفات مجبور بودید که مقابل قدرت اقتصادی چین زانو بزنید مردم دنیا و افکار بین الملل را همچون خودتان دیوانه فرض نکنید حنای شما برای دنیا خیلی وقت است که دیگر رنگی ندارد.........ترامپ بالاخره هر چقدر هم که گردنت کلفت باشد و زور بازوی قلدری ات هم بیشتر باشد به همین نتیجه ها خواهی رسید که نمی توانی تا ابد بین کشورها جنگ راه بیاندازی و سلاح بفروشی و پولهای نقد و طلای کشورها را بلوکه کنی و برای این کارها با دزدانی همچون انگلیس و فرانسه ائتلاف راه بیندازی......