سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت قابلیت جا‌به‌جایی بین حسا‌ب‌ها به نرم‌افزار Google Contacts +تصاویر

قابلیت جا‌به‌جایی (سوئیچ کردن) بین حسا‌ب‌ها در بروزرسانی جدید Google Contacts به این نرم‌‎افزار بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در حال حاضر از Material Theme در بیشتر نرم‌افزارهای اندرویدی خود استفاده کرده است. گفته می‌شود این تم برای نسخه جدید سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 9 پای، مناسب‌تر است. مخاطبان گوگل (Google Contacts) یکی از نرم‌افزارهایی است که به تازگی توسط Theme Material به روز شده است. اما یکی از ویژگی‌های مهمی که در این بروزرسانی دیده نمی‌شد قابلیت جابه‌جایی بین دو حساب کاربری و یا به اصطلاح سوئیچ کردن بود.

این مشکل مدت زمان زیادی این نرم‌افزار را تحت تاثیر قرار نداد زیرا در جدیدترین بروزرسانی این نرم‌افزار قابلیت سوئیچ کردن بین دو حساب بار دیگر به آن اضافه شده است. گزارش‌هایی که اخیرا از این موضوع منتشر شده می‌گوید آواتار پروفایل با یک منو که گزینه‌هایی مانند انتخاب (Select)، انتخاب همه (Select All) و نمایش سفارشی (Customize view) را در خود جای داده، جابه‌جا شده است.

قابلیت جا‌به‌جایی حساب جدید به کاربران نرم‌افزار Google Contacts اجازه می‌دهد به راحتی بین حساب‌های مختلف جابه‌جا شوند. همچنین این قابلیت در واقع یک میانبر است که به شما امکان می‌دهد مخاطبان را از همه حساب‌ها مشاهده کنید.

تغییرات بصری جدید بخشی از نسخه 3.4.6 از Google Contact برای اندروید است، بنابراین مطمئن شوید که جدیدترین نسخه این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه شما نصب شده است. اگر این طور نیست می‌توانید از فروشگاه Google Play آن را دانلود و نصب کنید.

گوگل با در نظر گرفتن نیازهای کاربرانش و فناوری‌های جدید بروزرسانی‌هایی ارائه می‌دهد. در بیشتر مواقع کاربران از این بروزرسانی استقبال می‌کنند اما بعضی اوقات ارتقاهای اعمال شده برای کاربران جذاب نیستند. به طور کلی بروزرسانی‌هایی که تا به اکنون برای سیستم عامل اندروید انجام شده از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

قابلیت سوئیچ کردن بین حساب‌‎ها به نرم‌افزار Google Contacts اضافه شد

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، اندروید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.