سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست و مسئولان باید چاره اندیشی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: مسئولان با تکیه بر توان داخلی، نیروی جوانان متعهد انقلابی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی باید در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی و برای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

وی بیان کرد: تنها با تکیه و اعتماد به توان داخلی، جوانان انقلابی، نیرو‌های مسلح و برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان می‌توان انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش برد و به صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) رساند.

امام جمعه بوشهر گفت: دشمن امروز در فکر به زمین زدن انقلاب و مردم را تحت فشار قرار دادن است این درحالی است که مردم ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، هوشمندی و بصیرت ایستادگی می‌کنند و مشت محکمی به دهان آن‌ها می‌کوبند.

صفایی ادامه داد: ساماندهی وضعیت اقتصادی مملکت نیازمند برنامه ریزی، مدیریت علمی، جهادی، نظارت دقیق و مقابله با سوداگران و سودجویان است.

وی گفت:مسئولان اقتصادی مملکت باید به فکر مردم باشند و نباید سفره‌های این ملت به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها دچار آسیب شود.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند امروز نوبت مسئولان است که نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بردارند و اجازه ندهند مردم در زحمت باشند.

صفایی خطاب به مسئولان تاکید کرد: به جای برگزاری بسیاری از همایش ها، کنفرانس‌ها و سمینار‌ها به فکر مسائل و مشکلات اقتصادی مردم باشید.

وی  افزود: آمریکا با بدعهدی خود علاوه بر اینکه از برجام خارج شد شرایط بدتری را نیز برای کشور به وجود آورد و تلاش می‌کند در فضای نرم و با مذاکره به اهداف خود که همان سلطه گری و چپاولگری است دست یابد.

امام جمعه بوشهر ولادت حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و افزود: حضرت زهرا (س) نماد ایمان، تقوار، اخلاق، ولایتمداری، ایثار، جهاد و واسطه فیض استمرار نبوت و بقای ولایت است.

انتهای پیام/م

مسئولان مطابق هدایت های رهبر معظم انقلاب عمل کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.